Premiär!
Nu är sommaren här! Nu stänger vi oss inne varje tisdagskväll och kollar på vackra skymningsbilder av världens vackraste stad! Jag och sonen såg premiären tillsammans. Varje gång vi såg en vy över Söder och Katarina kyrka så hojtade vi lite extra; "Vår ö!", "Bajenland!" eller " Där är vår kyrka!" Visst är det tönigt!? Men det struntar vi i!
Vilket premiärprogram! Vilket tryck! Måns är bra men jag saknar Anders. Det skånska temat gick hem. Sonen är ju halvskåning trots allt...
Det fåniga var att jag satt och blev lite rörd och tårögd över den töntiga allsången och de vackra bilderna över stan. Jag blev stolt över att vara Stockholmare och Södermalmsbo. Inte tårögd, men nästan... Det kändes väldigt lamt!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


