måndag 24 oktober 2011

Lång dag

Trötter...

Idag gick jag upp i skittidiga ottan, typ vid femtiden. Eftersom jag skulle upp så tidigt så var jag oroad att försova mig. Därför hade jag sovit oroligt hela natten. Jag vaknade var tionde minut och tittade på väckarklockan mer och mer nervös då timmarna gick, utan att jag fått sova...

När klockan väl ringde funderade jag ett tag på att helt enkelt ta livet av mig. Det var nästan värt det för att slippa gå upp. Men för att ta livet av mig var jag tvungen att gå upp och hämta något som jag kunde dräpa mig själv med och då kunde det ju lika bra vara. Eller hur!?

Efter en snabb morgontoalett åkte jag ner i garaget och styrde ut bilen i mörktet. På vägen hämtade jag upp kollegan och vi åkte till Jönköping för en endagarskonferens. Det är långt till Jönköping! Efter ett par timmar åkte vi hem igen. Det är långt från Jönköping! Men det var trots allt en bra dag med många givande samtal. Det är viktigt att ses då och då...

Nu är klockan sen efter en lååång dag! Kali nichta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar