fredag 7 oktober 2011

Fredag

Inte tacos...

Ikväll är det "fredagsmys" som gäller. Kollegan "männoskomänniskan" hatar det uttrycket, och jag förstår henne. Det är faktiskt ganska töntigt, men jag måste naturligtvis skriva det hör bara för att reta henne. Det förstår ni, eller hur?

Frun jobbar ikväll så det är bara jag och sonen som umgås. Jag är hjärtligt trött på tacos! Tänka att man kan bli det!? Det är ju en middag som man kan variera i all oändlighet. Men nu får det vara nog. Jag hittade ett gammalt recept från tiden då vi prenumererade på "Linas matkasse". Tunnbrödswraps med lammkorv, kyckling och tzatziki uppskattades förra gången det serverades. Det blir bra!

Nej men för i h-vete! Ni ska väl inte tro att han åt någonting!? Hur kan ungen bara ändra smak sådär på ett par månader!? Jag tycker alla ungar ska komma med en bruksanvisning. Precis när man kommit på hur de fungerar så är det något som förändras...

Hå-hå, ja-ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar