onsdag 12 januari 2011

Lite mycket just nu...

Tidsbrist...

Nu är det mycket som ska fixas! Mer än vanligt. Jag har fått lite nya arbetsuppgifter, vilket är kul! Men ingen har talat om vilka av mina övriga arbetsuppgifter jag ska göra avkall på. Så nu försöker jag hinna med allt. Och det går inte riktigt! Inte alls faktiskt! Men det där borde lösa sig lite efter nästa vecka. Det är alltid så i början av året. Sedan kommer konferensen och då läggs alla bitar på plats.

Jag jobbade hemifrån och försökte läsa allt som skulle läsas, boka allt som skulle bokas och planera det som skulle planeras. Men av någon anledning ringde telefonen och avbröt mig hela tiden. Ingen koncentration infann sig och jag höll hela tiden med att lösa hundra olika småsaker istället. Jag var okoncentrerad och ofokuserad och fick inte kontroll på någonting...

Frun jobbar ikväll och jag måste hämta sonen från skolan och fixa lite hemma. Allt annat får vänta! Så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar