...vilket drag!!
Jag kunde inte sova inatt! Det är så ibland, att jag har svårt att sova. Väskan var packad och kläderna framlagda. Allt var förberett. Jag hade kanske sovit i två timmar när jag väcktes av klockan. Det är lite för lite!
En snabb dusch och sedan ut till Bromma flygplats. Trafiken var rörig och jag kom fram lite sent. Men det var ingen fara. Jag skulle hinna med mitt flyg! När jag checkade in fick jag veta att mitt plan hade fastnat i Umeå på grund av tekniskt fel. Nytt plan var på väg och ny besättning hade ringts in. Typiskt! Det visade sig att om jag hade bokat in mig på ett senare flyg hade jag kommit fram tidigare. Ja, ja, man kan ingenting göra! Bara att andas lugnt och äta lite frukost på flygplatsen.
Planet lyfte en och en halv timme försenat. Det skakade rejält ovanför Bromma. Stormen var på väg! Flygningen gick fint ända till landningen på Landvetter. Fy, vad det skakade! Planet liksom gled ner på tvären genom stormen. Jag var ganska skärrad när vi äntligen kunde gå av. Fast ni som känner mig vet ju att min flygrädsla tilltagit rejält de sista åren. Jag undrar när det ska vända!?
Taxin var på plats och jag hann fram i tid! Utställning och kongress hela dagen. Nu ska jag ta ett bad och sedan är det dags för middag! Jag vill äta färska räkor!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

