Det finns stress på helgerna...
Den här helgen har frun jobbat och jag har varit ensam med sonen. Sonen har varit fullbokad hela helgen! Två födelsedagskalas, tennisskola, fotbollsmatch och simskola. Allt på två dagar. Fast vi struntade i simskolan. Det kan bli lite för mycket ibland...
Men nästa gång det är simskola får han hoppa över något annat! Så får det bli!
Det ska bli skönt att få vila upp sig lite på jobbet imorgon...
Att mata fiskarna kan vara avstressande... Testa själv!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

