Visar inlägg med etikett fotbollsmatch. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett fotbollsmatch. Visa alla inlägg

söndag 17 april 2011

Stress

Det finns stress på helgerna...

Den här helgen har frun jobbat och jag har varit ensam med sonen. Sonen har varit fullbokad hela helgen! Två födelsedagskalas, tennisskola, fotbollsmatch och simskola. Allt på två dagar. Fast vi struntade i simskolan. Det kan bli lite för mycket ibland...

Men nästa gång det är simskola får han hoppa över något annat! Så får det bli!

Det ska bli skönt att få vila upp sig lite på jobbet imorgon...




Att mata fiskarna kan vara avstressande... Testa själv!