Visar inlägg med etikett titanix. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett titanix. Visa alla inlägg

lördag 19 december 2009

Skit!

Ska aldrig mer följa något mera dokutävlingssåpa mer!

Titanix har harvat 30 år på vägarna och borde ha vunnit! Ja, ja, det är bara att bryta ihop och gå vidare...

Världen fortsätter ju att existera i alla fall. Borde vara mer upprörd över fiaskot på klimatmötet i Köpenhamn och nerläggningen av Saab!?

Såg ni missen?

SVT avslöjade den andra finalisten för tidigt. Pinsamt! Titanix hänger med, men det blir svårt mot populära The Playtones...

Dansband? Jag?


OK, jag erkänner! Jag är en nörd! En riktig tönt! Jag bara ÄLSKAR Dansbandskampen! Vet faktiskt inte varför... Har aldrig hängt på något Statt eller Folkets Park. Har aldrig dansat till dansbandsmusik. Jag tycker egentligen inte ens om musikstilen!

Men på något sätt så blir jag drabbad av den genuina glädje och "svenskhet" som finns därute på vägarna. Jag har tittat på de flesta tävlingarna. Man blir riktigt allmänbildad i alla dansband och deras olika stilar.

Jag ser på finalen och hejar på Valdemarsviks stolthet, TITANIX!
Heja, heja, heja!