Visar inlägg med etikett tillfredställd. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett tillfredställd. Visa alla inlägg

onsdag 17 mars 2010

Tillfredställd


Galamiddagen blev en trevlig tillställning med god mat och mycket dryck. Dessutom blev det lite underhållning som roade oss mycket! En mycket bra avslutning på en mycket bra konferensdag.

Dansade en del också, vilket alltid är kul!

Nu är jag trött och ska sova! Det är skönt att sova, speciellt när man är trött...

Kali nichta!