Visar inlägg med etikett spö. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett spö. Visa alla inlägg

fredag 25 december 2009

Julefrid

Alla skruttar fortfarande omkring i pyjamas. Vädret utanför är sisådär, vilket gör det ännu mysigare att kura.

Jag och sonen spelar julklappsspelet "Olympic Winter Games" på Wii. Känns just nu lite oklart vem som fick julklappen och vem som gläds mest spelet. Naturligtvis blir jag spöad rejält av femåringen.. Det hör liksom till.

God fortsättning på julen!