Alla skruttar fortfarande omkring i pyjamas. Vädret utanför är sisådär, vilket gör det ännu mysigare att kura.
Jag och sonen spelar julklappsspelet "Olympic Winter Games" på Wii. Känns just nu lite oklart vem som fick julklappen och vem som gläds mest spelet. Naturligtvis blir jag spöad rejält av femåringen.. Det hör liksom till.
God fortsättning på julen!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan
