Ännu mer sommar!
Efter "Allsången" kommer "Morden i Midsomer". Perfekt! Nu är det verkligen sommar! Eller hur!? Den här gången med en ny kommissarie Barnaby. Men det verkar gå bra ändå. Samma gamla småborgliga byhåla i England där alla är lite skitkonservativa.
Men hur många invånare finns det i byhålan? Och hur många har mördats genom åren? Jag är förvånad över att det finns några levande människor kvar över huvud taget! Ikväll var det tre lik till...
Flytta aldrig till Midsomer!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

