Visar inlägg med etikett mahatma ekman. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett mahatma ekman. Visa alla inlägg

tisdag 9 februari 2010

Tingen

"Vi måste bli vänner med tingen, annars blir tingen förbannade på oss..."

Kloka ord från Mahatma Ekman. Så idag blev jag äntligen vän med företagets nya webbaserade ekonomisystem. Jag blev även vän med scannern. Allt är nu skickat, med några knapptryckningar, till andra sidan jordklotet. Hoppas bara det nu kommer lite pengar!