Såg precis ett lagom trevligt program på TV. Det heter "teatersupé" och handlar om att några skådespelare på en teater lagar mat till resten av ensemblen. Sedan sitter alla, efter avslutad föreställning, och äter gott. Runt bordet avhandlas då en massa intressanta samtal.
Skit i samtalen! De var faktiskt inte så intressanta! Men gissa vad de åt till förrätt? Laxceviche!
Kom ihåg var ni läste om denna rätt först!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

