Visar inlägg med etikett insha-allah. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett insha-allah. Visa alla inlägg

onsdag 3 februari 2010

Flyg


Denna lilla sköra konservburk ska jag flyga över havet till Gotland imorgon! Det kommer aldrig att funka! *gulp*

Detta satan-i-gatan-djävla-lilla skit-flygplanet ska ta mig till Gotland i full snöstorm och på hala start- och landningsbanor!?

Ave Maria! Pater Noster! Insha-Allah!