Det som göms i snö...
Vintern har varit fantastisk! Lång, kall och vit! Staden har visat sig från sin vackraste sida! Men nu börjar det töa, blaska och slaska. Det här är den värsta perioden på hela året! Jag hoppas bara det går riktigt snabbt tills vi har barmark. Så vi slipper den smutsiga slasken och äckliga leran... Sedan är den riktiga våren här! Det ser jag fram emot!
Men just nu retar jag mig mest på allt djävla hundbajs som kommer upp till ytan. Blä! Snart börjar skiten tina och lukta dessutom. Är alla hundägare sviniga!? Och hur mycket kan en hund egentligen bajsa?
En rebell på Söder...