Visar inlägg med etikett fånig. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett fånig. Visa alla inlägg

tisdag 19 april 2011

Mera Hammarby!


"Man är född Hammarbyare, hela släkten..."

Jag vet! Filmen är skitfånig! Verkligen! Men det hjälps inte... Jag blir lite tårögd ändå! Håller jag på att bli ett sportfån!?