Lite krångligare...
I år var jag i alla fall inte ute i sista minuten. Idag byttes alla däcken till dubbdäck. Man vet aldrig när snön och halkan kommer. Även om den känns avlägsen just nu. Men jag reser ju en hel del i Norrland och där brukar det ju bli vinter tidigt.
På vägen hem var jag tvungen att göra en u-sväng för att inte köra in på Hornsgatan av misstag. Hela gatan verkade dessutom krylla av poliser, som kollar allas hjul. Puh! Där kom jag undan med blotta förskräckelsen! Nu får jag börja koncentrera mig på att åka ner under Västerbron och ut med Söder Mälarstrand för att komma hem till Katarina, vår del av Södermalm.
Dagens i-landsproblem!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar