Fin film!
Idag hyrde vi "Hur många lingon finns det i världen" av "Glada Hudik-teatern". Den var bra och fin! Och bra! Och jättefin! Man blev glad och rörd på en gång!
Ja-ja, den kommer inte lämna ett jätteavtryck i själen eller tillhör en av de där filmerna som liksom skakar tag i en och ruskar om i livet. Men det var en bra "feelgood-film"! (Gillar inte det där ordet...)
Det är skönt att kunna hyra bra film via fjärrkontrollen. Vardagslyx, liksom! Lyx med kultur i vardagen.
Jag måste komma ihåg att inte glömma bort att vi kan hyra film direkt i TVn numer...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar