Ibland går det inte att värja sig...
Nej, det var inge bra dag! Jag har varit mycket sur och tvär av en massa olika anledningar. Ingeting har fungerat som det ska. Jag har snäst och skällt på folk som jag verkligen inte brukar snäsa och skälla på. Men ibland brister tålamodet på alla plan. Speciellt när folk inte gör vad de ska och bara rycker på axlarna.
Ja, ja! Den här skitdagen lägger vi till handlingarna och den kommer gudskelov aldrig mer tillbaka! Hallelulja!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar