Inspiration är ny kraft för själen...
Idag har jag suttit och lyssnat på fantastiska föreläsare på en tillställning anordnat av kollegorna i Norge. Det var bra, intressant och rörande. Jag tänker kopiera hela deras upplägg och köra samma sak här i Sverige. Jag arbetar övertygat efter devisen att bra ideér ska man sno rakt av!
Hela paketet är som en "tre-stegs-raket" och kan vara under hela nästa termin. Nu sitter jag och fnular på inbjudningar och letar vassa föreläsare. Det kommer bli hur bra som helst!
Nu ska jag ut till Gardemoen och handla lite taxfree. Så får det bli!
Heja! Mer sådana här mentala vitamininjektioner!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar