Hemma i Gävle...
Efter en mycket effektiv dag är jag på hotell i Gävle. Jag har bott här så mycket den senaste tiden så personalen i receptionen börjar känna igen mig. Imorgon ska jag jobba på högskolan här i stan.
Jag hade tänkt att jag skulle ut och promenera ett tag, men jag orkar inte. Nu ska jag koka en kopp te, läsa tidningen, kolla lite på TV och sedan sova. Jag ska sova jättegott! Så får det bli!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar