Föräldramöte...
Ikväll var jag på föräldramöte. Sonen käkade middag hos bästa grannarna och frun jobbade ikväll. Jag hade mycket hellre varit hemma och haft en lugn kväll, på tu man hand, med sonen.
Vad jag kan bli trött på alla medelålders småbarnsföräldrar här på Söder! Alla dessa gnällande boidynamiskt klädda, tofuätande, caffelattesurplande och kultur- och mediaarbetande föräldrarna! Finns det ingenting som är bra alls i livet!? Gå till Sibyllagrillen och köp en varmkorv och en cocacola! Och släpp en fis! Så kanske det känns bättre sedan...
God natt!
PS Nja, alltså några hade en del bra saker att ta upp på mötet... Men resten var skit!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar