Aj...
Idag bet jag i en oliv. Jag trodde oliven var utan kärna. Det var den inte. Knak! Och så åkte en krona ut. Jag höll masken hela lunchen. Jag lyckades till och med diskret spotta ut kronan genom ena mungipan och fånga upp den dyra lilla saken i servetten.
Trist, trist, övermåttan trist! Jag ser tusenlapparna fara iväg. Nu ska jag jaga tandläkaren!
Tjohoo.... :-(
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar