Visar inlägg med etikett volvo v70. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett volvo v70. Visa alla inlägg

fredag 5 februari 2010

Bilen?


Inte kom jag ihåg var f-n jag ställde bilen. Det var ju så stressigt igår morse...

Jag sprang runt på parkeringsplatsen och tryckte frenetiskt på min bilnyckel, i hopp om att se en bil blinka åt mig i fjärran. Medan jag sprang där såg jag minst fen stycken stackars människor göra detsamma... Ha! Det finns en massa andra tankspridda personer i min ålder. Kanske håller jag Alzeimers borta ett par år till!?

Till sist såg jag en svart Volvo blinka åt mig i fjärran. När jag äntligen kom dit så stod det en annan person och försökte ta sig in i bilen. Men den här gången vann jag! Det var faktiskt min bil! Kanske den stackars människan fortfarande springer omkring på parkeringsplatsen och letar!?

tisdag 26 januari 2010

Äntligen


Äntligen har jag tvättat bilen! Nu glänser den som ny! Den var så skitig att inte ens skattemärke eller nummerplåtarna syntes.

Skattemärket behövs visst inte längre. Men poliserna kan bli lite sura om inte registreringsskylten syns. De kan ju tro att jag vill smita undan biltullarna. Och det vill jag inte!

Min bil är döläcker! Medelsvensson rules!