Svampbob Fyrkant...
Hata är ett starkt ord. Man jag hatar verkligen Svampbob Fyrkant! Han är dum, har ett fult namn, går på fel kanal, ser helt klart ut att gå på droger (kolla ögonen!) och är helt galen! Han är dessutom extremt våldsam. Han borde låsas in på en sluten avdelning enligt LPT!
Dessutom avskyr jag reklamfinansierade TV-kanaler som vänder sig till barn! I Sverige har vi ett förbud mot reklamfilmer till barn,men de här oseriösa skitkanalerna struntar i det eftersom de sänder från ett annat land.
Skit!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

