Visar inlägg med etikett nostalgi. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nostalgi. Visa alla inlägg

onsdag 9 mars 2011

Nostalgi

Nämen!? Välkommen tillbaka!

När jag var inne och handlade lite middag såg jag den vid kassan. Gamla goda vännen TOY är tillbaka! Kommer ni ihåg; "Ta't lugnt, ta en TOY!" Underbar slogan...

De klassiska paketen finns inte kvar, utan de säljs i påsar. Men logotypen är densamma, och smaken är densamma. Vilken nostalgi! Mitt första tuggummi...

torsdag 5 augusti 2010

Nostalgi



Hela 80-talet kommer över mig! Duran Duran, Eurytmics och Madonna... Allt detta bara av den sköna cocosdoften!


Smekmånaden är över. Skit i solskyddsfaktorn! Nu ska det "bronzas"! Ligger på stranden insmord med sololja. Hela jag doftar som en drink med kahlua i. Innan kvällen kommer jag se ut som en tandoorikyckling!

Frun försöker sno sololjan från mig, men det får hon inte! Den är min!!! *hehehehehe*