Nämen!? Välkommen tillbaka!
När jag var inne och handlade lite middag såg jag den vid kassan. Gamla goda vännen TOY är tillbaka! Kommer ni ihåg; "Ta't lugnt, ta en TOY!" Underbar slogan...
De klassiska paketen finns inte kvar, utan de säljs i påsar. Men logotypen är densamma, och smaken är densamma. Vilken nostalgi! Mitt första tuggummi...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


