Visar inlägg med etikett muskelinflammation. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett muskelinflammation. Visa alla inlägg

måndag 25 januari 2010

Zelda



Jag är skadad! Zeldaskadad!

Spelade Zelda igår, uppenbart med stor inlevelseförmåga. Av allt svärdshuggande och bombkastande har jag nu fått en muskelinflammation i armen. Tur att jag får vila mig lite från spelet då jag är ute och reser...

Fram med Voltarentabletterna! Kanske kan jag sjukskriva mig? Det vore ju helt perfekt! Då hinner jag ju spela mera Zelda!