Inte min grej...
Jag förstår mig inte på att det här med "Halloween"! När kom det? Inte sjutton fanns det här när jag var barn? Helt plötsligt ska allt vara orange, fullt med pumpor och fladdermöss, spöken och gastar, äckel och päckel...
Var försvann den vackra och stämningsfulla "Allhelgonahelgen" vägen. Helgen då vi minns dem som saknas och tänder ett ljus på graven?
Jag bara undrar...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

