Visar inlägg med etikett blondinskämt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett blondinskämt. Visa alla inlägg

lördag 30 juli 2011

Lite kul...


En vän på Facebook hade följande blondinskämt på sin sida;

En blondin kommer farande i sin sportbil o blir stoppad av en kvinnlig blond polis.
- Kan jag få se körkortet, säger polisen.
Blondinen letar i handväskan och säger stressat: - Hur ser det ut?
- Fyrkantigt och så är det en bild på dig.
Blondinen hittar en fyrkantig spegel och räcker över den. Polisen tittar på den, lämnar tillbaka spegeln o säger:
- Det är OK, du kan åka. Jag visste inte att du var polis!
 Jag gillar egentligen inte blondinskämt, men jag skrattade i alla fall. Facebookkompisen är dessutom blond själv! Jag hoppas vi hinner ses nu när jag äntligen är nere i Skåne!
 Kali nichta!