Lite tokigt, nästan..
Fredagkväll! Arbetsveckan är slut och jag är lite trött... Vem är inte det? Varför inte koppla av framför TVn med ett glas vin? Vem gör inte det? Ja, man kanske skulle äta något gott? Hmmm, något gott och lättlagat... Vad kan det bli? Man orkar bara inte stå och hålla på att laga mat när man är trött och slut! Så är det! Ja, vad ska vi hitta på att äta framför TVn en fredagskväll, tillsammans med lite vin? Fredagsmys!
Allvarligt, taco framför TVn en fredagskväll! Vem äter inte det?
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar