Hurra för oss!
För 19 år sedan blev vi tillsammans, för elva år sedan förlovade vi oss och för sju år sedan kom sonen till oss. Idag för 9 år sedan gifte vi oss! Det var ett vackert och roligt bröllop i Allhelgonakyrkan här på Söder, följt av en brakfest på Mariahissens festvåning.
Dagen efter bröllopet var den val i Sverige och varenda hotellrum var bokat. Frun lyckades dock boka lite rum här och där för inresta gäster. Själva spenderade vi brölloppsnatten på Stallmästargården. I ett fantastiskt rum där man kunde ligga och se stjärnhimlen genom takfönstret.
Ikväll ska vi frossa i hummer, krabba och färska räkor! Hurra!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar