Blir det taxistrejk imorgon?
Det kanske blir taxistrejk imorgon, I så fall kommer vi inte ut till flygplatsen. Och vi kommer inte med flyget hem så är vår hemresa förverkad. Det är trist! Trist och dyrt... Vid tidigare taxistrejker har man också belägrat flygplatser för att förhindra folk att ta sig till och från sina flighter.
Jag förstår att det finns en desperation och hopplöshet hos befolkningen här. Jag förstår deras osäkerhet och kanske till och med fruktan för framtiden. Men det hjälps inte! Det här är dumt! Riktigt dumt!
Varför vill man inte ha några turister kvar i Grekland!? Varför blir vi så illa behandlade!? Djävla Grekland!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar