Nu kommer jag vara frisk hela livet...
Alla har dem! Jag menar verkligen ALLA! Det här är grejen nere i Europa. Alla har en "Power Balance"-armband. Armbandet ska ge fysiskt och psykisk styrka. Det ska både ge och upprätthålla hälsa. Och då måste det väl vara så!?
Dessutom är det en modeaccessoar. Alla har det lilla armbandet på sig. Och det finns i alla färger. Allt för att matcha både badkläderna och aftonstassen. Piffigt värre, eller hur!?
Ja, ja, jag tog den enkla vägen. Jag köpte ett svart armband. Det matchar ju allt och kan användas vid alla tillfällen. Eller hur!?
Nu kommer jag vara hälsan själv!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar