Stillastående...
Jag kommer bara inte igång med bloggandet efter semestern. Allt står still. Dessutom hackar jag och hostar fortfarande. Kanske har jag fått med mig legionella från hotellet i Grekland? Eller är det mykoplasma, även kallad 100-dagarshosta? Dessutom är det mer än nog på jobbet. Jag skriver "ströanteckningar", men kommer liksom inte igång.
Ibland kan man behöva vila lite och ge sig tid för lite reflektion. Men nu börjar både Gävlebon och "Människomänniskan" att tjata på mig...
Hmmm! Bara vila lite till...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar