Lika lång väg tillbaka...
Igår åkte jag hela vägen upp till Sundsvall, helt i onödan. När jag kom fram visade det sig att mitt möte var avbokat på grund av sjukdom. Snopet! Men jag fick en hel del gjort på vägen upp. Dessutom fick jag till lite spontanmöten när jag ändå hade vägarna förbi.
Nu ska jag flänga ner hela vägen till Eskilstuna! Där ska jag bygga en utställning, käka middag och kasta mig i sängen! Så får det bli!
Kali nichta! (Så småningom...)
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar