Jag m-å-s-t-e bara få lösa melodikrysset...
Idag är jag och sonen i Gävle. Jodå, så eré, serú! Gävle, liksom... Festligt!? Eller inte!?
Jag är här på ett jobb. Det känns rejält att jobba på lördagen första veckan efter semester. Sexdagarsvecka direkt! Det är verkligen en rivstart. Sonen får följa med på jobbet eftersom frun jobbar i helgen. Vi hade en riktigt trevlig dag i Gävle! Men jag saknar mitt melodikryss...
När vi kom hem var vi lite trötta och slitna. Det var då de bästa grannarna ringde och bjöd på tacos och lördagsmys! En bra avslutning på en lång dag!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar