torsdag 5 augusti 2010

Jag har avslöjat dem!


På laddning...


När jag bodde i Grekland var jag livrädd hela tiden! Livrädd för att grekerna skulle börja döda varandra. De skrek, grälade och röt åt varandra hela tiden. Det tog typ två år för mig att fatta att det var så man pratade i det där konstiga, men underbara, landet. Det tjattrades hela tiden!

Efter ett par dagar i Spanien har jag fattat att det är ungefär detsamma här. Tjatter, skrik och vrål. Men det fascinerande är att det tjattras ännu mer än i Grekland!? Hur är det möjligt? Efter att under dagen analyserat detta fenomen ytterligare. Det talar banne mig på både utandning och inanding!? Hur sjutton är detta möjligt!?

Jag har en teori! Inte för att jag fattar mycket av de spanska programmen på TV, men en hel del reklam är för olika sjukvårdsartiklar såsom syrgastuber, slangar och masker. Jag tror faktiskt att spanjorerna lagrar syre när de sover! Både på natten och siestan. De ligger där i sina sängar och hypervenilerar syre, antingen via syrgasmask eller kanske har de ett helt syrgastält installerat runt sängen!? Hur som helst så lagrar det så mycket syre att de sedan kan snacka oavbrutet, utan att behöva pausa för det minsta andetag!

Kom ihåg var ni hörde detta först! Jag har avslöjat dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar