Elektronisk fotboja...
När vi var på sonens simskola på Eriksdalsbadet såg vi en riktig fotboja! Det var en pappa som var där med sin dotter. Vi möttes i duschen och det var då jag såg att han var fast med en fotboja...
Borde inte den larmat när han flytt hemmet och dragit till Eriksdalsbadet!? Eller är den inställd på "dra inte från stan"? Fattar ingenting! Trodde de med fotboja skulle vara lite frihetsberövade. Att det var grejen, liksom... Hmmmm!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar