Idag är det "värnlösa barns dag"...
Idag är det "värnlösa barns dag", eller som det förut hette, "menlösa barns dag" Tänker på er alla därute, alla ni menlösa! Ni vet vilka ni är! Eller hur!? Jag gick alltid runt i skolan och gratulerade de idioter jag inte tyckte om!
-"Grattis på namnsdagen"!
-"Har jag namnsdag?"
-"Visst kolla i almanackan! Menlösa barns dag!"
Som jag fick spö efter det! Men jag fortsatte varenda år. Har väl kanske aldrig varit speciellt smart...
Fast det är en dag till minne av något riktigt hemskt! Visste ni det? Inte jag heller! Men nu vet vi!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar