Livets dryck...
Klockan är jättesent och jag har precis kommit till hotellet i Sundsvall. Innan jag ens tog av mig ytterkläderna gick jag in i badrummet och slukade två glas vatten. Tänk att man kan sakna kranvatten så efter ett dygn i parasitstaden Östersund!?
Bilresan var slingrig, hal och en massa besvärlig "snörök" som gjorde mig stundtals blind. De nya glasögonen sköter sig och mörkerkörning går bättre än tidigare. Men man blir trött!
Jag är trött! Mer kommer imorgon! Kali nichta!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar