Det fungerar...
Idag är jag inne på min tionde fastedag. Det går som tåget! Vi har fortfarande inte investerat i en bra badrumsvåg. (Någon som vill ge oss en i julklapp?) Men det fungerar ändå. Jag väger mig på Wii Fit. Då får man glada och uppmuntrande rop samt snygga grafer på både BMI och vikt. Tjusigt värre!
Hittills har jag gått ner fem kilo. Det betyder ett halv kilo per dygn. Nu måste jag snart planera in när jag ska börja trappa upp. Men jag fortsätter ett par dagar till nu när det går så bra. Snart är jag i mål! Då ska jag ta lite glögg och årets första lussebulle!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar