Äntligen...
Solen sken, och vi med! Snabbt packades matsäck och dryck ner i kylväskan och vi drog ner till vackra Skanör. Eftersom Falsterbo var insvept i någon konstig dimma, dessutom misstänker vi att det är en hel del problem med drivor av tång så åkte vi direkt till Skanör. Det var nog bra. Det var lite trångt på stranden, men vi var mycket nöjda ändå!
På kvällen åkte vi hem till svärmor i Lund och käkade spagetti med köttfärssås. Lyxigt!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar