En del att gå igenom...
Idag skulle allt vi bestämde på konferensen verkställas. Eftersom jag reser bort i två veckor måste jag göra allt på en dag, det som kollegorna har en vecka på sig att fixa. Det är priset man får betala för att ta semester "offseason". Fast jag är värd lite ledighet! Jag jobbade ju under en stor del av sommaren...
Nåväl! Jag har nu fått ihop all planering, alla rapporter och all månadsredovisning. Klocka är mycket och jag är trött. Nu "klockar" jag ut från jobbet! Så är det! Så får det bli!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar