Lätt fånget, lätt förgånget...
Idag hämtade jag ut min migränmedicin på apoteket. Ett paket med 18 doser kostade 1263:-! Det blir över 70:- per dos!? Opppps! Jag undrar om inte kokain är billigare att snorta!?
Men det känns bra att vi har sänkt skatterna! Undrar om det inte är dags att söka jobb inom läkemedelsbranchen? Eller kanske köpa på sig lite aktier...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar