Kongress...
Två dagar har spenderats på en stor konferensgård, någonstans i skogen! Men vad bra det gick! Delegaterna anlände från Nordens alla hörn. Alla kom på tid, utom den personen som jag skulle hämta på centralen. Ni ska väl inte tro att tåget kom på tid!?
Dagarna gick fort då intressanta föreläsare avlöste varandra. Utställning och workshop stod också på agendan. Och så god mat och lite gott vin. På kvällen när nattklubben hade öppnat var jag så trött att jag bara stöp i säng.
Nu har vi packat allt och sitter nöjda och bara pustar! Det är kul när det flyter på! Hepp!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar