Det går snabbare än snabbast....
Man får betala för att vara borta en vecka från jobbet. Jösses vilken fart det varit!
I måndags satt jag och svarade i telefonen på kundservice. Många ärenden låg och väntade! I tisdags hjälpte jag till och förbereda den nordiska kongressen som vi ska anordna. 100 delegater anländer imorgon.
Finska kollegan har järnkoll på allt. Vi packar efter checklistor. Lite stressigt men allt är välorganiserat och kontrollerat. Jag fick dessutom lite sovmorgon då jag ska hämta en delegat från Göteborg på centralen imorgon. Ibland ska man ha lite tur! Så är det!
Full rulle!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar