Jojomensan! Här är den världsvana killen som är ute på affärsresor jämt och ständigt. Glamoröst som bara den!
Imorgon bär det av till Gävle, och senare i veckan ska jag upp till Sundsvall. Veckan därpå är det dags för Örnsköldsvik på måndag och till Visby på torsdagen. Har även en resa till Östersund planerad veckan därpå. Men när ska jag hinna till Sollefteå? Kan man flyga över dagen?
Vissa av flygbolagen är så små att den internationella resebyrån inte ens har med dem i sitt bokningssystem. Tur att man har ett förflutet som resesäljare och är van att boka själv.
Lite annat än när man arbetade inom resebranschen, kanske. Men kul nog ändå! Nu hinner jag inte skriva mer. Måste boka in en hyrbil och en del flygtaxiresor. Håhå, jaja...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar