-15 grader visar termometern i fönstret. Det är kallt! Det är till och med skitkallt!! Tycker synd om de stackarna som har semester i fjällen och köpt dyra liftkort...
Frun ska iväg och jobba kvällspass. Hon tycker att jag och sonen ska ut i parken och åka skridskor. Det tycker inte vi! *hutter*
Idag är det en sådan där konstig "halvhelgdag". Är det "halvdag" på jobbet idag? Är affärerna öpppna som vanligt? Kanske går vi till ett museum? Är de öppna som vanligt? Oj, nu har jag en hel del som måste kollas upp...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar