Känner mig, än så länge, nöjd med dagen! Hann iväg och träna ett pass. Det gick bra och jag var nästan helt ensam. Skönt!
Sedan köpte jag med mig hem lite god thaimat från kiosken mitt emot. Jag älskar vår nya thaikiosk! Enkelt och bekvämt!
Nu försöker jag begripa mig på den nya datorn. Det går bättre och bättre. Vi ska nog kunna bli goda vänner vad det lider!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar