Ätit middag,slöar framför TVn och dricker lite vin. Skönt!
Idag har vi verkligen inte gjort någonting. Mest har vi skrotat hemma. Det var så kallt ute så vi ville inte ta oss ut. Fast det har varit en mycket vacker dag. Jag och sonen åkte ut en sväng till Enskede och åkte pulka tillsammans med stora kusinen. Roligt med lite nya backar.
Ja, jag erkänner! Jag ska se på "Stjärnorna på slottet" ikväll. Tycker faktiskt det är riktigt underhållande!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar